Monday, November 07, 2005

Vrije maandag ... Free monday

toch nog "drukker" dan ik verwacht had, seffes ga ik even naar kine, beentjes en rug laten masseren. Om 17u ga ik dan naar mijn eerste spaanse les, leerkracht zal wat testen op welk niveau we zitten ...
En dan om +/-21u komt onze voorzitter mij oppikken en gaan we naar de TV, jaja, Nele, Choche en ik zijn uitgenodigd voor een tv opname, wat praten over de ploeg, leven hier, ... we zien wel ... haha, mijn beste spaans boven halen!!

voila, kort verslagje, zo ik ga nu een douchke pakken, mij klaar maken voor mijn dagje!

Groetjes

English version ...

well, my free monday is gonna be "busier" then I thought. In a little bit I'll go the fysio, massage for my legs and back. at 5pm I have my first spannish class, the teacher will check what level we have ....
And around 9pm, our president will come and pick me up to go to the TV, yep, Nele, Choche and I are invited for this tv program, to talk about the team, life here, ... we'll see ... get my best spannish out!

well, that's it for now, I'm gonna shower and get ready!

greetings

1 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

Burgos TV, here we go !!!
Dat programma wordt toch opgenomen hé?
Mama wil het om te bekijken in de Spaanse les ....
Op video, of cd of doormailen?
Hier gaat alles z'n gangetje ...

Papa

7:37 PM  

Post a Comment

<< Home