Tuesday, November 01, 2005

The real start of my Blog

Hey allemaal,

hier een eerste verslag! en 't zal een serieus zijn ..... ga maar even zitten!!

'k zal beginnen met den basket, momenteel staan we op de zesde plaats in het klassement, met een 3 op 5, dus zeker geen slechte start. individueel draait het dit jaar ook heel goed, zit momenteel aan een gemiddelde van 17.2ptn per match (zesde in de liga). dit weekend was zeker een topmatch, gewonnen met 85-68 tegen Ibiza, waarin ikzelf goed was voor 33ptn, leuk gevoel! hieronder een paar krantenartikels van de afgelopen weken ....


zo, dan nu naar het sociale leven! het is hier best een gezellige stad, mooi oud centrum met grote kathedraal! leuke ploegmaten .... dus ik kan het hier wel gewoon worden!


ik heb een leuk, modern appartement ....






Het volgende nieuws: deze week zijn m'n ouders op bezoek, gezellig dus!!
ze zijn zaterdagavond op het moment van het fluitsignaal (begin van de match) toegekomen, net op tijd, na een lange reis, vrijdag namiddag vertrokken met de auto, overnacht in frankrijk en zaterdag de rest! na de match zijn we eerst met enkelen gaan apperitieven (drank en tapas) in een bar en daarna gezellig met ons drietjes gaan eten!


zondag was dan mijn vrije dag, dus de auto in en tijd voor een uitstap! hoewel het weer niet top was, was het zeker de moeite, het was nog niet echt koud en de regen kwam pas rond 17u.
enkele stadjes bezocht maar ook mooie natuur ...














en dan nog een laatste mooie foto (papa gemaakt langs de kant van de weg) om af te sluiten


voila, zo zijn jullie op de hoogte van mijn spaans avontuur!

groetjes

4 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

inderdaad: the real start !!!
en wat voor een, daar had ik een paar weken oefening voor nodig ...
ik beleef het nu van dichtbij, maar hoop dat we i de toekomst dikwijls op je blog terecht kunnen!

Marco Polo

11:34 AM  
Blogger Marrek O'Polo said...

"in" de toekomst ...

11:35 AM  
Blogger 79coachsergio said...

ziet er een prachtige streek uit,
doet goesting krijgen om ter plaatse polshoogte te komen nemen van de situatie, wie weet ?

4:48 PM  
Blogger Eef said...

Hi there,

Heel even korte mededeling .. weet niet of je het al weet maar bij deze weet je het dus wel ;) Ik kom mijn Spaanse stage dit jaar bij u doen é ;)
Saludos,

vientre de nata batida

11:02 PM  

Post a Comment

<< Home