Sunday, November 06, 2005

Wedstrijd La Seu - Burgos

Hey,

op verplaatsing gewonnen, niet makkelijk, maar belangrijk is dat we op verplaatsing ook kunnen winnen, wat zeker belangrijk zal zijn in deze league.
Vrijdag ochtend nog een korte tactische training gehad, om 9.30u, zodat we om 11u15 konden vertrekken met de bus voor, wat we kunnen zeggen, een lange vermoeiende rit. Deze 8u30 durende rit ging richting Andorra, waar we hebben overnacht voor onze match tegen La Seu d'Urgell, dorp op 10km van Andorra. Als we 's avonds toekomen is het al goed donker en regent het pijpestelen, dus veel zien we niet van de mooie natuur. dan nog een half uur rond rijden in 'Andorra stad' (???) om ons hotel te vinden ...

na een goede nachtrust sta ik samen met Nele, mijn belgische ploegmaat, op om lekker te gaan ontbijten en de stad in te gaan. Andorra is namelijk een shopping paradijs!!! en we zien dan eindelijk de mooie streek waar we in verblijven!





ik kom dan ook met 3 zakken terug aan in het hotel voor de lunch...
en dan toch naar boven om een spaanse siesta te nemen, nog enkele uurtjes voor de match! ondertussen zijn ook mama en papa onderweg naar La Seu om nog een matchke mee te pikken.

de wedstrijd, die wordt gewonnen in defense want in offense komt het er bij ons ook niet helemaal uit, maar houden La Seu wel onder de 50ptn.

na de match nog even snel dag zeggen aan mama en papa, want die gaan terug richting Belgica, nog overnachten in de buurt van Toulouse en dan vandaag de rest.

en dan komt het ergste nog, leuke verrassing van de thuisploeg, douchen met ijskoud water ...... brrrrrrrrrr
Dan de bus op voor onze terug rit, om 5u komen we aan in Burgos. Begin van mijn vrij weekend, want vandaag en morgen geen training, en ook dinsdag maar 1 training, ploeg heeft de rust wel nodig na een zware week.

morgen ga ik dan naar de kine, om mijn lichaam wat te laten verzorgen en om 17u heb ik mijn eerste les spaans!!

zo, ik ga het hierbij laten, vele groetjes uit het zonnige maar frisse Burgos!

1 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

hallo snoes,
we zijn heelhuids frankrijk doorgeraakt! hebben genoten van onze week met jou, en ik hoop dat in april nog eens over te doen ...
geniet van je rust, die heb je verdiend, maar nog meer "nodig" ...
't was gisteren een moeilijke overwinning, maar een double-double staat ook niet slecht op je palmares !

papa

8:04 PM  

Post a Comment

<< Home