Wednesday, January 11, 2006

De feestdagen!

Mijn vakantie: 5 dagen in Antwerpen!! Kort maar zalig natuurlijk! Blij om familie en vrienden terug te zien, heb niet echt stil gezeten .... 2x naar de cinema, 3x naar kerstmarkt en genoten van de Gluhwein met Amarreto (wow, super gewoon)
voor diegene waar ik geen tijd voor had, april is er snel he!!









heb zelfs even een gaatje gevonden om een loopje te maken met mijn broer!! op het gemakske toerke in de buurt op ... jaja ... kerstdag!



Maandag was er dan familiefeest aan de 'De Mondten' kant. en niet alleen om kerst te vieren, neenee, mijn Bonma is op 26 dec 80 jaar geworden! Nog eens nen dikke proficiat!! Leuk en gezellig feestje!

Dinsdag heb ik samen met Bram Joke en Wout meegenomen naar 'Het Pirateneiland'. Kadootje voor hunne kerst! Leuke binnenspeeltuin!!

's Avonds afspraak in Berchem, feest aan de 'De Meyer' kant! Ook hier lekker genoten van lekker eten en goed gezelschap!!

En dan zat het er weeral op, woensdag namiddag had ik mijn vlucht al terug naar het koude Burgos! en 29 dec begon ik terug te werken! 2 dagen met 2 trainingen om dan 31 en 1 terug vrij te krijgen en toch nog wat te kunnen feesten! Bijna iedereen naar huis, dus ik bleef nog met Delphine (onze franse) achter in Burgos, maar we hebben er het beste van gemaakt!








1 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

Wow, serieus inhaalmanoeuver !!! Wat een artikel, en zoveel foto's ...
GEWELDIG !!!
Doe nog goed verder, en ja ... Barcelona twee keer kloppen in één competitie: waarom ook niet!? Zorg dat ge regelmatig een 3-punterke gooit, en nie alleen de laatste minuut: 't zal de ploeg ten goede komen !!!
Go for it girl !!!

papa

5:57 PM  

Post a Comment

<< Home