Sunday, December 18, 2005

Amai

idd, amai, dat kan je wel zeggen, wat een match gisteren ...
kan het nog niet helemaal geloven dat we gewonnen hebben, zo slecht gespeeld de eerste 39min, en idd toch nog gewonnen! na 3 quarters staat het 39-50, moeilijk maar nog niet verloren, toch komen we niet echt veel dichter, na 39min 49-56, maar met nog een kleine minuut te spelen verandert alles .... een driepunter van Mireia, daarna één van mij met nog 2sec te spelen. Las Palmas geeft in, meteen fout van mij op Mar Xantal (ex teammate), Mar scoort natuurlijk (met al haar ervaring) de twee vrijworpen, nog 1.7sec te spelen en we hebben out of bounds op de baseline ... alles ligt even stil, tafel laat tijd lopen, tijd dus terug goed zetten, ondertussen zijn Jenni en ik aan het beslissen, ik sta op eigen veld vlak voor middenlijn met Mar bij mij, en zeg tegen Jenni "over, over, long pass, ..." and yes!!! dat deed ze, perfecte pas over Mar, ik neem de bal op 2-3 meter achter de driepuntlijn, draai me om en met blijkbaar 3 man rond mij (hebben de andere gezegd, weet ik zelf niet echt) neem ik een shot ...... tijd staat stil ..... BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iedereen uit z'n bol!!! Choche verplettert me bijna en de rest komt ook aangelopen, iedereen op mij!!!! de zaal op stelten, maar, kalm iedereen, 't is verlenging, nog niet gewonnen, maar in de verlenging domineren we en winnen dus met 71-65
Het strafste van al: we moesten deze match winnen om naar de Copa de la Reina te mogen gaan (bekertornooi met de eerste acht ploegen na de eerste ronde, vlak na nieuwjaar, 6, 7 en 8 januari)

KLUS GEKLAARD!!!!!!!! maar wat een triller, maar ne goeie natuurlijk!!!!!!!!!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home