Sunday, November 27, 2005

weeral rustige zondag

Hier zijn we weer... terug na een verre verplaatsing, dit keer naar Valencia.
vrijdagmiddag vertrokken en pas 's avonds, na een goei 7u, aangekomen in het warmere Valencia!
uitslag van de match 61-51, dus net iets te kort geschoten in aanval, want verdediging was vrij goed. maar we hebben dus niet voor een tweede stunt kunnen zorgen tegen de huidige nummer 1.
deze morgen dus pas vroeg terug thuis, dit keer 4u30. dus ... inderdaad weeral tot 14u in mijn bed gelegen en een luie dag gehad. wat ook af en toe wel eens moet kunnen natuurlijk, maar liefst niet teveel want is toch beetje saai, maar heb echt geen zin om iets te doen!
toen we in Valencia zaten, heeft het hier ook voor de eerste keer gesneeuwd, dat hebben we dus gemist, wachten op de volgende, maar best niet te snel want ik moet nog wat bezoek krijgen en ik wil wel dat die hier geraken.... ik kijk er al enorm naar uit, woensdag komen tante Rita, Bieke en Witse op bezoek! mijn metekindje zal al veel veranderd zijn sinds ik vertrokken ben. Bieke en Witse blijven tot zondag terwijl tante Rita er nog drie daagjes bij doet. volgende week donderdag komt dan Sofie voor een paar daagjes op bezoek (jammer genoeg moeten we wel op verplaatsing spelen en zal ze hier dus op mijn appartement mogen passen!!). daarna is het maar een week en half meer voor ik naar huis kom ... om te feesten!!!! joepie!

zo, veel meer is er hier momenteel niet gebeurd. tot de volgende

3 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

Hoi snoes, nog twee keer slapen ...
Ik zorg voor het vervoer naar Brussels South !!! De rest zal dan wel lukken!
Hadden een tof weekend in Calais, en 18/12 komt Kuki een dagske naar Antwerpen. Hou je goed, en suXXes bij de volgende matchen

Marco Papa Polo

12:11 AM  
Blogger ankedm said...

hey papa,
dank u!
ja, van daar zou het moeten lukken he!!
tof, kuki komt kerstshoppen ... of gewoon ene pakke in antwerpen! haha

12:26 AM  
Blogger Marrek O'Polo said...

en nu nog één keer slapen...
ik zet ze morgen op de vlieger
amuseer jullie

MPP

11:20 PM  

Post a Comment

<< Home