Saturday, December 17, 2005

Time for an update

Hey allemaal,
drukke periode achter de rug en nu is het bijna tijd voor de kerstvakantie ... nog 2 matchen, eerste seffes om 17u tgn mijn ex-ploeg Las Palmas! en woensdag in Salamanca, donderdag kom ik dan naar huis!
De laatste dagen met tante Rita hebben we nog een paar bezoekjes gedaan, en lekker genoten ...

De dag erna kwam dan Sofie op bezoek, super dat zij voor het weekend kon afkomen, alleen jammer dat wij op verplaatsing moesten spelen, maar ze heeft er hier wel van genoten.
Wij moesten in Vigo spelen en in de namiddag zijn mijn spaanse vrienden van vorig jaar, Alberto, Mariola, Carlotta en Roque, even langs gekomen en zijn we samen iets gaan drinken, want ze konden niet naar de match komen kijken



's Avonds hebben we dan gewonnen, na een spannende match, 51-53.
De volgende dag eerst uitgeslapen en dan met Sofie naar Madrid gegaan om samen met Bram en Cristina naar de match van Real Madrid (met Axel Hervelle) tegen Barcelona te gaan kijken en nog een stapje in Madrid te zetten ... 't was super, alleen jammer dat Axel heeft verloren met 1 puntje.





en dan nog een belgisch feestje in madrid ...
fotos volgen later, moet nu naar de match!!!

groetjes

1 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

Knappe up-date !!!
Zo lees en zie ik ze graag !!!
Mooi werk en wat een verhaal alweer: Druk bezig hé poes!!
Proficiat met het resultaat én je cijfers van gisteravond !!
Komt allemaal weer in orde ...
Straks komt Kuki (neem ik aan), dan zit er wel een Skypetje of een chatteke in denk ik
Tot binnenkort

papa

8:25 AM  

Post a Comment

<< Home