Monday, December 18, 2006

Laatste week ...

Maar eerst zullen we beginnen met de verslagen van de laatste twee matchen!

10/12 Ibiza - Burgos 71 - 81

met daarna een super leuk en gezellig weekend met Jenni!

zicht vanuit de living ...



gezellige 'kerst' avond in Ibiza ...



maandag middag, vliegtuig staat klaar om te vertrekken ...

16/12 Burgos - Vigo 79 - 67

met daarna ons kerstdinner met de ploeg, lekker gezellig, alleen jammer dat ik wat ziekjes was en dus niet echt volledig heb kunnen genieten en dan ook daarna niet meer mee op stap ben kunnen gaan ... had mijn rust nodig denk ik ... geslapen van 4u tot 15u (ja kerstdinner was maar laat)

zo nu nog paar daagjes, laatste week trainen, vrijdag laatste match in Extrugasa en dan zaterdag naar huis ... JOEPIE!!! Lekker feesten!! gezellig thuis!!!

ah ja, na deze twee winstmatchen staan we alleen op de derde plaats!! 8 gewonnen - 4 verloren!
onverwacht!!! maar dus wel super natuurlijk!

voila, nu zal het tot na kerst zijn denk ik!

Ik wens jullie dus allemaal al een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!!!
Geniet ervan maar toch voorzichtig he!!

3 Comments:

Blogger Bieke said...

Hey sis,

toch leuk om te horen dat het zo goed met je gaat. Dat doet echt deugd!
We missen je ook! Maar nog effe en dan 'hug hug'

Tot volgende week
Bieke xxx en co xxxxx.....

9:13 PM  
Blogger Marrek O'Polo said...

Yeah, late night comment. Ben helemaal uitgerust denk ik, dus waarom niet even gaan lezen bij "Anke in Burgos" ? 'k Vind je doorgelinkte box-scouting wel super: zo blijven Jan (al dan niet met de pet) en klein (of groot) Pierreke op de hoogte van je prestaties. Goed gevonden !!
Ik ga nu zelf even aan de blog-slag, maar dat lees jij morgen wel (of seffens na je tweede Kerstdinner) ...
Tot gauw !!!

Marrek O'Polo

4:50 AM  
Blogger 79coachsergio said...

nog even volhouden een laatste goede wedstrijd en dan genieten van een welverdiende rust,
ik hoor of zie je nog wel in ons Belgenland

12:17 PM  

Post a Comment

<< Home