Monday, November 06, 2006

Hier gaan we dan ...

Jaja, ik ben terug en heb eindelijk wat tijd gevonden om relaxed te bloggen!
nadat we deze middag een training gehad hebben in het zwembad (om eens iets anders te doen he!), dan lekker gekookt en nog wat genet, ben ik er terug klaar voor!!
zijn jullie klaar voor een verslag van mijn oktober in Burgos ...?!
'k zal maar gewoon bij het begin beginnen zeker he! dat zal het makkelijkste zijn he!

1) aankomst vrijdag 29/9, naar een hotel voor een weekje, mijn appartement is nog niet vrij, mensen zijn nog aan 't verhuizen

2) voorbereiding en ploeg leren kennen, toffe bende! winnen van Salamanca voor de Copa de Castilla y Leon (halve finale)



3) begin competitie:

Burgos - Leon: 70-64
Zaragosa - Burgos: 62-58
Burgos - Hondarribia: 61-55
Lugo - Burgos: 58-72
Burgos - Salamanca: 68-88
Barcelona - Burgos: 58-54

4) ondertussen al bezoek gehad van Bieke en Frank en van mijn mama!! super tof natuurlijk!

met Bieke en Frank:

daguitstapje




wedstrijd




gezellige avond








met mama op uitstap naar Santander:

onderweg




de stad





natuurwandeling in park vlakbij het centrum






Zo, dat is het voorlopig! nu zal ik wel terug wat regelmatiger bloggen!! don't worry daddy!! ;)

groeten uit Burgos

0 Comments:

Post a Comment

<< Home