Tuesday, January 31, 2006

Hairdresser day!!!

Deze namiddag hadden we geen training dus hadden Jenni en ik besloten om samen naar de kapper te gaan!! How fun!!! eerst alletwee naar de spaanse les, zij om 16u en ik om 17u en dan meteen naar kapper! zie hier de voor en na ...






voila, nu weten jullie ook weer hoe ik er uit zie he!!!


Today we didn't had practice in the afternoon, so Jenni and I decided to go to the hairdresser together!! first both of us went to spanish class, Jenni at 4, me at 5. It was a lot of fun, see here the 'before and after' ...

2 Comments:

Blogger Eef said...

Woehoew .. terug Anke met kort haar ;)
Sjiek sjiek! ;)

Hier zijn de examens eindelijk gedaan! En zijn we stiekem al onze vakantie naar Spanje aan het plannen! Het wordt waarschijnlijk *VALENCIA*!
Succes nog ginder ;)

GO YOU BASKETWONDER ;)

*knuffel*

4:11 PM  
Blogger Marrek O'Polo said...

foto één met de webcam ??
twee met een nieuwe coupe
drie jenni zonder haar ...
en vier zoals het nu is ???

heb mijn derde "valling " deze winter: grogske maken en vroeg gaan slapen !

papa

7:59 PM  

Post a Comment

<< Home