Monday, September 03, 2007

Basketball

Ondertussen ben ik terug bezig met de nationale ploeg, we zijn sinds 13 augustus terug volop bezig met trainen en oefenmatchen!
We bereiden ons voor op het EK2007 in Italiƫ van 24 september tot 7 oktober!
Daarna vertrek ik terug voor een seizoen naar Spanje, dit jaar zal ik spelen voor Perfumerias Avenida Salamanca! Topploeg in Spanje en we spelen ook in de Euroliga, hoogste europese competitie.

zo nu ben ik moe van de laatste stage en ga ik nog wat in de zetel hangen :)

tot de volgende
groetjes
Anke x

2 Comments:

Blogger Marrek O'Polo said...

't Komt weer snel dichterbij! Ik duim voor goede matchen en dito resultaten, enfin een positieve campagne met de Cats. Zorg dat je gezond blijft en gespaard van kwetsuren. Take care !!!

Papa

9:04 PM  
Blogger Evi said...

Hey Anke!
Weer veel te lang geleden he?! Zie dat het prima met je gaat! Mijn buikje staat hier bijna op ontploffen. Stef zijn zusje wordt rond 26 september verwacht, maar van mij mag gerust vandaag al komen! Ben het zwanger zijn meer dan beu!
Als je zin hebt mag je altijd nog eens binnenspringen om bij te kletsen he?! Ons Stefke is ondertussen al een groot ventje geworden zene!
Ik wens je in ieder geval een super seizoen daar in Spanje en ik hoor 't wel wanneer je sportvrouw van 't jaar geworden bent, he!
Dikke kus,
Evi

1:59 PM  

Post a Comment

<< Home